Dag 8 – Vrijdag 26 juli 2024 – weer naar huis. - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 8 – Vrijdag 26 juli 2024 – weer naar huis. - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 8 – Vrijdag 26 juli 2024 – weer naar huis.

Door: Daan en Judith

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

26 Juli 2024 | Nederland, Beilen

In tegenstelling tot de voorgaande dagen was het vandaag geen uitslapen en op een rustig tempo wakker worden… Tussen 9 en 10 uur worden de deelnemers opgehaald en dan moeten we er natuurlijk klaar voor zijn! Dus al heel vroeg gaan er wekkers af in de Koekoeksklok – maar die worden niet door iedereen gehoord [e-1f609].

Het is al vroeg een drukte van belang in onze accommodatie en is iedereen druk bezig met het inpakken van alle spullen van zowel de deelnemers als begeleiders.Waar het in de ene kamer al de hele week opgeruimd en gesorteerd is, zijn er ook kamers bij waar deze ochtend alles nog van het bed en de vloer geraapt moet worden en in tassen gekregen moet zien te worden. Maar uiteindelijk lukt dat bij iedereen en blijven er na afloop alleen maar een paar kleine zaken achter.

Kort voordat de eerste deelnemers opgehaald worden nemen Judith en Daan nog een kort moment om met alle deelnemers en begeleiders de week af te sluiten. Natuurlijk is er voor iedereen een kleine herinnering aan deze vakantie en sluiten we de week af met een korte zegenbede voor iedereen:

Dat de weg naar je toekomt

dat de wind je steunt in je rug

dat de zon je gezicht laat stralen

dat de regen je akker vruchtbaar maakt

dat God je tot op de dag dat we elkaar weer zien draagt in de palm van Zijn hand

Net na 9 uur druppelen de eerste ophalers binnen en begint het afscheid nemen, met een lach en een traan. Rond 10 uur is het dan een stuk stiller in huize De Koekoeksklok. Nu de deelnemers weer op weg naar huis zijn worden door de begeleiders de laatste zaken opgeruimd en breekt ook dan voor het team het afscheidsmoment aan.

En zo gaat iedereen weer verder op en met zijn eigen weg.

We mogen weer terugkijken op een mooie week. We hebben genoten van elkaar als deelnemers en vrijwilligers. Van het geweldige mooie weer wat we hebben gehad. De activiteiten die we hebben kunnen doen. Van heerlijk eten en drinken, ontspanning en rust [e-1f609]

Dankbaar dat we dit weer met elkaar hebben mogen beleven. Zijn Zorg en Zegen hebben mogen zien en ervaren in grote maar ook kleine dingen.

Ook enorm dankbaar voor de steun en support die we hebben ontvangen: vanuit familie, vrienden, ouders en verzorgers, instellingen en de giften die we hebben ontvangen! Hierdoor hebben we de mogelijkheid gekregen om deze mooie bijzondere groep deelnemers van een week vakantie te laten genieten.

Natuurlijk ook een diepe dank aan het team van begeleiders:

Annemieke, Arike, Fred, Gerrita, Jurriaan en Miranda. En natuurlijk Erik en Janny!

Wat een kanjers! BEDANKT

Bedankt ook aan jullie als lezers van deze verslagen. Wie weet tot volgend jaar!

Daan en Judith

• 27 Juli 2024 - 10:56

Mieke Mostert:

Wij, ouders, bedanken jullie ook voor de lieve zorgen en de vrolijke week die onze kinderen weer kregen. Jullie zijn TOPPERS

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar. https://www.ditkoningskind.nl/vakanties/

Actief sinds 16 Aug. 2009