Dag 6 – Woensdag 24 juli 2024 – Schapen scheren en - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 6 – Woensdag 24 juli 2024 – Schapen scheren en - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 6 – Woensdag 24 juli 2024 – Schapen scheren en

Door: Dit Koningskind Vakanties

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

25 Juli 2024 | Nederland, Beilen

De ochtend van dag 6 is aangebroken…

We begonnen eerst heerlijk met een bakje koffie in het zonnetje, wow dit was lekker wakker worden zeg!

Nadat de begeleiders goed voor zich zelf hebben gezorgd door even lekker te gaan ontbijten, kwamen één voor één de deelnemers uit bed.

Iedere deelnemer kreeg een heerlijk ontbijtje van de begeleiders. Dit was smullen…

Nicole en Annemieke hebben samen de ochtend geopend. Omdat Nicole en Annemieke niet de juiste melodie van het lied konden inzetten hebben ze Marieke toch maar even om hulp gevraagd! Wat kan Marieke dit goed zeg!

Daarna zijn we met elkaar op pad gegaan om schapen knippen te bekijken. Iedereen was zo enthousiast er over. We kregen leuke voorstelling over het schapen knippen en er werd zelf een schaap geknipt. Iedere deelnemer zat met enthousiasme te kijken. Dirk vond het zelfs zo interessant dat hij veel vragen aan de meneer had van de voorstelling.

Tijdens de voorstelling werd Annemieke misschien een klein beetje onderdruk gezet door alle begeleiders om naar voren te komen. Om te gaan voelen hoe het voelt om een schapenvel over je heen te hebben. Annemieke dacht ohh dit wil ik echt niet en ze dacht iewlll wat is dit vies zeg…

Na de voorstelling over schapen scheren hebben we een wandeling gemaakt door het Drentse gebied.

Om het leuke uitje af te sluiten hebben we met elkaar lekker gesnoept van een ijsje of een koffietje in Beilen.

Na de actieve dag hebben we met elkaar lekker gegeten.

Na het eten hebben de deelnemers één voor één genoten van een muziekje, spelletje of van een bakje koffie buiten.

Er waren er nog een paar actief, wie zouden dat nou zijn, nee het waren niet alleen de deelnemers maar ook de begeleiders. Annemieke had grote lol tijdens het opmaken van Fred. Wat stond de mascara, oogschaduw en de lipgloss Fred toch prachtig!

Wat lagen Marieke, Wilma en Nicole in een deuk!

En wat is Martine vandaag toch opgevallen, ze zei de hele dag door ‘ik wil niet naar huis’. Dit vatten wij toch maar op als een compliment[e-1f60a]

Kortom de dag was weer leuk en iedere deelnemer heeft weer genoten en daarom de begeleiders ook!

Wat hopen we dat de reisverslagen elke dag weer leuk blijven om te lezen, daarom op naar dag 7!

Dikke knuffel,

Nicole en Annemieke

• 25 Juli 2024 - 15:13

Petra:

Gezellig om zo jullie belevenissen in de verslagen te krijgen, jullie genieten volop met elkaar zo te lezen. Ik wens jullie verder nog een gezellige middag/avond

Helaas aan alle goede en mooie dingen komt ook een eind[e-1f612]

Enne Marieke en Erik leuk om jullie belevenissen te lezen, helaas verder geen bekende deelnemers voor mij.

Groetjes Petra

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar. https://www.ditkoningskind.nl/vakanties/

Actief sinds 16 Aug. 2009