Dag 3 – Zondag 21 juli 2024 – Kerk en kerk en lekk - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 3 – Zondag 21 juli 2024 – Kerk en kerk en lekk - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 3 – Zondag 21 juli 2024 – Kerk en kerk en lekk

Door: Wilma en Arike

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

21 Juli 2024 | Nederland, Beilen

Vanmorgen is een deel van de groep al op tijd opgestaan om naar de kerk te gaan. Voordat we kunnen vertrekken is een goed ontbijt natuurlijk wel belangrijk. Er stond opnieuw weer allerlei lekkers klaar om uit te kiezen. Om kwart over 9 was het tijd om naar de kerk te gaan. We gingen met 1 bus vol naar Beilen waar we van alle kanten vriendelijk werden begroet en welkom geheten.

Een mooie dienst waar we gezongen en gehoord hebben over de wederkomst van Christus.

Thuisgekomen was ondertussen iedereen van de partij en gingen we koffie drinken. Dat kon nog fijn op ons terras. Maar er kwamen erg donkere wolken aandrijven en we besloten toch maar naar binnen te gaan, waarna het ook al snel tijd was voor een lunch met heerlijke wentelteefjes die we natuurlijk rijkelijk gingen beleggen met zoetigheid: het is tenslotte vakantie!

Dat we binnen zaten was maar goed ook, want er kwam een heerlijk verkoelende plensbui over ons heen, maar we zaten lekker droog. De meesten vonden zo’n bui niet erg want een beetje afkoeling was welkom.

In de middag was het eerst tijd om te ontspannen. Een aantal gingen een dutje doen, Marieke en Wilma speelden een spelletje Rummikub en Martine genoot binnen van haar gister gekochte tijdschrift.

Daarna vertrok er weer een deel van de groepnaar Meppel waar ze naar een dienst in de Kruiskerk gingen.

Degenen die thuis bleven kregen nog bezoek van Arjan , een kok die eerder mee was en bekend bij een aantal deelnemers, en 2 kids. Ook de man van Arike en vader van Jurriaan…voor wie dit allemaal nog snapt; compliment!!

En ook was daar Fred, die ons de verdere vakantie vergezeld. Welkom, fijn dat je het team versterkt!

Voor de thuisblijvers was er nog een gezellig dans en muziekuurtje waar we swingend en zingend met karaoke door het huis gingen. En daarbij kwam ongekend talent tevoorschijn. Feestje en gekte!

Dat gaf best wel trek en het avondeten was gelukkig al bijna klaar toen de groep uit de kerk kwam. Ze konden direct aanschuiven en we hebben kunnen genieten van een heerlijke maaltijd met toetje. Voor een aantal was zelfs een 2e ronde geen probleem.

We hebben de maaltijd en dag afgesloten met bijbellezen en zingen. De boodschap was hierin duidelijk; wat er ook gebeurd, je hoeft niet bang te zijn. God zorgt voor jou!

Voor Martine, Wilma en Dirk was de dag nog niet voorbij, met gezellige muziek moest het feestje van vanmiddag nog even herhaald. Lekker dansen en swingen.

• 22 Juli 2024 - 06:29

Arjan Veldman:

[e-1f60a]

• 22 Juli 2024 - 06:30

Arjan Veldman:

• 22 Juli 2024 - 09:50

Bernadine:

Klinkt heel gezellig allemaal! Vooral het dansen en swingen: geen filmpje van? ;-)

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar. https://www.ditkoningskind.nl/vakanties/

Actief sinds 16 Aug. 2009