Dag 1 – vrijdag 19 juli 2024 – We zijn weer begonn - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 1 – vrijdag 19 juli 2024 – We zijn weer begonn - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 1 – vrijdag 19 juli 2024 – We zijn weer begonn

Door: Dit Koningskind Vakanties

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

19 Juli 2024 | Nederland, Beilen

Met of zonder wekker was iedereen vandaag weer op tijd wakker om op de 1 of andere manier op weg te gaan naar de accommodatie in Beilen.

Voor de 1 wat verder rijden dan voor de ander en het was voor sommige uiteindelijk nog een beste zoektocht om de accommodatie te vinden (we noemen geen namen Gerrita!).

Als team waren we rond 13:30 uur aanwezig om nog even met elkaar ons voor te bereiden voordat de deelnemers aan zouden komen. Vanaf ongeveer 15:30 uur kwamen de eerste deelnemers aan en rond 17:00 uur waren we compleet. Met een enkele wegbrenger hebben we een heerlijke koude pastasalade gegeten (bedankt lieve koks) en zo waren we al redelijk vroeg in de avond klaar met het eten.

Na voor sommige nog een heerlijk toetje en natuurlijk de avondsluiting met wat liedjes brak er een ontspannen avond aan. Een aantal gingen even wandelen en anderen bleven lekker achter de boerderij zitten, genietend van elkaar en van het heerlijke weer!

De combinatie van het lekkere eten, de warme dag en de lange reis zorgde er wel voor dat een aantal deelnemers op tijd naar hun bed begonnen uit te kijken [e-1f609]

Maar niet zonder nog wat te drinken of zelfs een advocaatje!

In de loop van de avond begonnen de vele muggen buiten wel hun aanwezigheid ten toon te spreiden waardoor we uiteindelijk toch maar naar binnen zijn gegaan.

Gelukkig ging Annemieke net voor middernacht naar bed zodat wij met elkaar de gelegenheid hebben om ons verblijf te versieren met slingers en ballonnen en andere feestelijkheden want Annemieke is morgen jarig!!

Dus bij deze het verzoek aan iedereen die dit verslag leest: stuur in de reactie een hartelijke en lieve felicitatie aan Annemieke!! Wij zorgen er dan voor dat zij deze ontvangt [e-1f609]

Met deze actie gaan we deze dag ook maar digitaal afronden. Het is een mooie start geweest en als de rest van deze week ook zo gaat worden dan beloofd dat veel goeds!!

Vanuit Beilen een hele hartelijke groet van ons!

Judith en Daan

• 20 Juli 2024 - 02:30

Nico Driebergen :

Fijn dat jullie weer allemaal zijn aangekomen.

Fijne vakantie voor jullie allemaal.

Voor Annemieke:

fijne verjaardag gewenst en nog heel veel goede en gezonde jaren toegewenst.

• 20 Juli 2024 - 07:40

Laurin Veldman :

Moi daar,

Al een mooi verslag gelezen.

Geniet van elkaar en met het mooie weer erbij.

Zullen vandaag even zwaaien als wij op de motor zitten [e-1f603][e-1f3cd][e-1f33b][e-1f99f]

Annemieke: van harte gefeliciteerd en maak er samen een mooie en gezellige dag van.

• 20 Juli 2024 - 08:00

Bernadine De Mooij:

Het is weer begonnen! Allemaal een hele fijne vakantie gewenst. Geniet van de vrijheid, schepping, mooie weer en van elkaar!

Annemiek: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe bijzonder om dit met deze speciale groep te mogen vieren[e-1f601]. Fijne dag!

• 20 Juli 2024 - 08:33

Lilian Dik:

Een hele fijne en goede week met elkaar gewenst.

van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annemiek! [e-1f973][e-1f389]

Een feestelijke en gezellige dag vandaag!

• 20 Juli 2024 - 09:00

Petra V.d. Bos:

Jullie vakantie begint met mooi weer[e-1f31e]

Ga er samen van genieten!!

Annemieke een hele fijne, gezellige en bijzondere verjaardag gewenst[e-1f370]

• 20 Juli 2024 - 10:00

Anneke Tiessink :

Het was weer een warm welkom gisteren. Heel fijne vakantie samen.

Annemieke heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Nicole gaat op haar manier voor je zingen en daarbij krijg je vast een knuffel van haar.

• 20 Juli 2024 - 18:05

Gerard Mostert:

Wat een prachtig begin, met advocaatje voor Marieke zeker.

Annemieke van harte gefeliciteerd en Gods zegen voor je nieuwe levensjaar naar we

voor jou en allen die je lief zijn.

Allemaal een fijne zonnig week toegewenst