Dag 2: zaterdag 16 juli 2016 - Reisverslag uit Heeswijk, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 2: zaterdag 16 juli 2016 - Reisverslag uit Heeswijk, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 2: zaterdag 16 juli 2016

Door: LuLiDo

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

16 Juli 2016 | Nederland, Heeswijk

Vanmorgen hebben sommigen heerlijk uitgeslapen en er stond een lekker ontbijt met croissant en gekookt eitje klaar. Er was zelfs op aanvraag een scrumbled egg!

Rond half 12 was iedereen zo goed als klaar voor vertrek. We gaan vandaag naar Den Bosch. De mooie stad bezichtigen, leuke winkels in en uit, over de markt struinen, kaarten kopen en andere nodige/ ontbrekende spullen. (pyjama, riem, shampoo, hand zeep, etc.) En natuurlijk niet te vergeten een lekkere Bosche bol. Mmmmm jammie! Dit alles onder het genot van een lekker zonnetje, die zich steeds vaker liet zien.

Rond 17u waren we weer terug en stond er heerlijke taart en cake bij de thee en koffie klaar. Er waren heel wat dames die hun nagels gingen lakken want er was in de stad inkopen gedaan die dat mogelijk maakte. De heren waren er verlegen onder....
Ondertussen gingen de zelfgemaakte pizza’s de oven in. Voor iemand anders was er nog macaroni geregeld. Alles heeft heerlijk gesmaakt! Een heerlijke Italiaanse avond. Bij de avondsluiting ging het vanavond over wie is mijn naaste? Met het Thema staan we stil bij Wie is Jezus voor jou. Na het zingen van een aantal liederen was het tijd om wat voor jezelf te doen.

Er ging nog een groepje heerlijk fietsen. Wat fijn dat dit kan met speciale fietsen die hier aanwezig zijn. Ze hebben een heerlijk groot rondje om het kasteel heen gefietst. Bij terug komst kwam er iemand met een trapper in zijn hand terug. Gelukkig is deze er al weer aan gemaakt. Dus we kunnen van de week nog vaker gaan fietsen. Er gingen er ook nog een paar in het avondzonnetje wandelen. Luchtballonnen gezien en ja in een bos ook erg veel beestjes, kriebel de kriebel.

Voor het slapen gaan wordt er ook nog even een gezellig potje Yahtzee gespeeld. Onder het genot van een drank, advocaatje en wat lekkere versnaperingen. Als achtergrond muziek de krekels, dit geeft nog wel meer een echt vakantie gevoel!

Een zonnige vakantiegroet van LuLiDo

• 16 Juli 2016 - 23:23

Peter:

Bosche bollen in de stad, taart en cake bij terugkomst.
    Wat moet het wel niet worden morgen bij het heerlijkste kopje koffie van de week???

Het is maar 1 keer vakantie en iets bij de koffie en thee maakt het toch nog iets lekkerder.

Een goede nacht en fijne zondag met elkaar.

Gr. Peter

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2009