Dag 3: Rustdag... - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 3: Rustdag... - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 3: Rustdag...

Door: Annejan en Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

06 Juli 2014 | Nederland, De Lutte

De zondag wordt altijd de ‘rustdag’ genoemd, nou in ons geval was dat ook echt zo!
We hebben gisteravond natuurlijk fanatiek voetbal gekeken. Gelukkig hebben we gewonnen, maar dat werd wel erg laat!
Daarom hebben sommigen van ons vanochtend lekker uitgeslapen. Jouk, Joke, Heleen, Leanne en Daan gingen wel naar de kerk.
Na de kerkdienst werd er lekker koffie gedronken met een stukje zelfgebakken brownie. Vandaag was het echt een verwendag want we gingen uitgebreid lunchen met broodjes gezond. Vervolgens stapten we in de bus en zijn we naar het Arboretumpark gereden. Daar was veel moois te zien; eendjes, vissen bijen en bloemen. Met Andre’s muziek op de achtergrond genoten we van de rust.

’S Middags werd er in de kerk gedoopt. Annelies mocht voor bij de doopvont kijken hoe de baby gedoopt werd. Dat was erg leuk! Het avondeten was ook weer erg lekker. We aten sperziebonen en wortels met een hamburger en Rosti, Het toetje was Apple crumble met ijs, heerlijk! Nu gaan sommigen lekker douchen en in bad, anderen zitten gezellig in de kamer. Al met al was het een hele fijne, zonnige zondag.

Donkere wolken pakten zich nog snel samen en we werden verrast door een stevige onweersbui met zware regenval... Het koelde wel lekker af en onze koks vonden dit een ideale gelegenheid om nog even "buiten te gaan spelen"

De rest van de avond verliep vrij rustig en ontspannen met en zonder bad...

• 07 Juli 2014 - 00:18

Henk B:

Hallo vakantievierders,
    Leuk om de eerste verslagen te lezen. Klinkt gezellig daar en ook de foto's zien er top uit. Morgen (maandag) lijkt het weer nog wel lekker te zijn, maar of het de hele week droog blijft..... Ach, wat maakt het uit: in Brazilië is het veel te warm om wat te doen. En in De Lutte is het feest!
    Geniet ervan met elkaar.

Groet, Henk

• 07 Juli 2014 - 12:13

Ellen Vreugdenhil:

Hallo vakantiegangers,

Fijn dat jullie het zo gezellig met elkaar hebben. Laten jullie je maar goed verwennen door de koks!

Groeten en nog een fijne week.

Ellen

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2009