Dag 1: het is begonnen! - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu Dag 1: het is begonnen! - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Dit Koningskind Vakanties - WaarBenJij.nu

Dag 1: het is begonnen!

Door: Dorien - Daan - Jouk - Jook

Blijf op de hoogte en volg Dit Koningskind Vakanties

04 Juli 2014 | Nederland, De Lutte

De vakantie is begonnen! Voor sommigen al vroeg, voor anderen wat later. Om 14:00 uur waren we als team compleet en hebben we nog even bij elkaar gezeten om onder het genot van een drankje – want wat was het warm – de laatste puntjes op de i te zetten.
Rond 16:00 uur gingen we naar de accommodatie en dat was een hele prettige kennismaking! Wat een fantastische plek om onze vakantie door te brengen! Snel de boodschappen uit de auto’s halen en opruimen, de boel versieren, koffie zetten en ons voorbereiden op de komst van de deelnemers! Vanaf een uur of 5 kwamen de eersten binnen en iets over de laatste. We missen nu alleen Corné nog maar als het goed is voegt hij zich morgen bij ons!

Met een aantal van de “wegbrengers” hebben we daarna genoten van een heerlijke koude maaltijd van pastasalades, soep, stokbrood en allerlei ander lekkers. Het was heerlijk! Dank aan Mariëlle, Aline, Heleen en Leanne voor alle goede zorgen!!

Nu zitten we heerlijk buiten met elkaar. De temperatuur is heerlijk, we hebben een natje en een droogje en zijn heerlijk aan het genieten!

Vanuit De Lutte een hele fijne avond! [Dorien en Daan]

En dan nog even dit…

En dan zijn wij het eerst aan bod, om een stukje voor de krant te schrijven.
Wie zijn die wij?? Dat zijn Jouk en Jook, maar ……wij zijn geen journalisten!
Dus……..wacht maar af wat er van komt.
Jouk vindt het hier mooi, maar wil graag naar het Dolfinarium. Maar….het Dolfinarium is héééél ver weg
Wat kunnen we dan doen???
We hebben in ieder geval heel lekker gegeten, en het is hier “WERKELIJK” gezellig.
We hebben veel lol.
Ik, Jouk heb vandaag wel een verre reis gemaakt, voordat ik hier was. En, er zijn meer gasten die een verre reis hebben gemaakt.
Het weer is hier om te zoenen, trouwens de mensen ook. Die zijn aardig en vriendelijk, aldus Jouk.
Ik, Jouk heb het hier wel naar mijn zin en samen met Joke gaat dat vast wel lukken.
Ik ben moe en ga nu naar bed.

Welterusten en slaap lekker. Jouk en Jook

• 04 Juli 2014 - 23:09

Nico En Ada:

Geniet van jullie vakantie, doe ieder de groeten.
    Nico

• 05 Juli 2014 - 15:51

Menno En Rita:

hallo allemaal,
    Heel veel plezier samen en we zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven!
    groetjes, Menno en Rita

...) vakantie toegewenst

• 05 Juli 2014 - 23:04

Dominique:

Hoi fijne vakantie!
    Doe de groeten aan iedereen.
    Lekker voetballen aan het kijken, suc6.
    Doei papa
    Dominique

• 05 Juli 2014 - 23:08

Jessica:

Heey!
    Leuk om te horen dat het goed gaat.
    Hiero is het ook gezellig.
    Heeuul veeuul plezier!
    En aan pap, dikke kus en knuffel van ons

Dit Koningskind Vakanties

De stichting Vakanties Dit Koningskind organiseert groepsvakanties voor haar leden. Ook kunnen zij bij ons terecht voor advies bij individuele vakanties. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of sociale beperking organiseren we groepsvakanties. Actieve vakanties en rustige vakanties, voor jong en oud, in binnen- en buitenland. Deze vakanties vinden plaats in de zomermaanden. Het vakantieaanbod verschilt per jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2009